Wednesday, October 8, 2008

Ziarah Hari Raya

1. Raya kali ini tak banyak sangat beraya. Ada beberapa rumah aje yang ana sempat pergi.

2. Antara rumah yang ana ziarah.

a. Rumah Allahyarham Pak Bakar (sedara belah ayah, depan rumah aje)
b. Rumah Pak Uda ( Bukit Selambau, Kedah)
c. Rumah Tok Su ( Taiping , Perak)
d. Rumah Acu ( Taiping , Perak)
e. Rumah Pak Long (Pantai Remis , Perak)



Amik gambar dengan tok su.. satu-satunya atuk ana yang masih hidup lagi...



itu aje rumah sedara mara yang ana sempat ziarah.

3. Yang kenduri kahwin ada dua

a. Kenduri Mak Cik Salmah (sedara belah ayah gak)
b. Kenduri Dolah (kenalan mak dan ayah)


4. Ni pulak senarai rumah sahabat2 yang ana sempat ziarah raya nie


Sedang menjamu juadah bersama ayah Fatin

a. Rumah Nur Fatin Hilmi ( masulah tarbiyah dan kepimpinan RM, sg. dua, butterworth)

Ambil gambar jap bubble... (^^)/

b. Rumah Firdaus Ahmad @ Bubble ( Kulim)


Kuat nyembang juga eh zulhilmi nie.. ingatkan pendiam.. huhu

c. Rumah Zulhilmi Zaini ( MPPUTP yang baru menang tanpa bertanding, Sg. Petani)

Gambar dengan family maziah upload kemudian...

d. Rumah Maziah ( masulah LRKK RM, Sg. petani)
e. Rumah Zahirah @ Ira ( SRM UTP, Sg. Petani)


*semua ziarah ini ana pergi dengan roomate kesayangan ana di UTP, Rahimi a.k.a Pak Leh. Pagi-pagi lagi dia dah datang rumah ana beraya.

5. Tak dilupakan terima kasih kepada abang peghe dan isteri, kak adlin yang sudi datang beraya di rumah ana.

6. Pagi semalam sempat jugak le beraya ke Rasa-Rasa untuk sarapan pagi. Kira beraya ar jugak kan walaupun makan kena bayar... huhu..


Beratur-beratur... eh..macam style rumah terbuka pulak kena beratur2 nie.. macam macam


Tu dia... juadah hari raya.... pilih2 .. jangan segan


Miki, Fizi dan Nuqman gembira dapat kembali ke fitrah..huhu~


Aik.. orang yang datang beraya pulak yang kena bagi duit raya.. adei.. dunia dah terbalik ....huhu


Tojat menerung jauh masa depan.... nak jadi pilot ke nak jadi engineer.. engineer ke pilot .. adeh pening2...


Posing lepas kekenyangan beraya di Rasa-Rasa...
ukhuwwah fillah abadan abada
dari kiri : miki, tojat, nuqmang, fizi, pak leh, ana, phedot, paan



 3 Comments:

At October 8, 2008 at 11:02 AM, Blogger Brother Badr said...

"gamba ziarah ke umah ehem2 xde ke abg hakim??"

 
At October 8, 2008 at 2:36 PM, Blogger Mohd Hakim said...

"rumah ape nie... tak faham le.. (adei...)"

 
At November 11, 2008 at 10:13 PM, Blogger -------- said...

"isk3 badr, anda kene berterus terang..
gambar en phedot tu menunjukkan beliau sdg mengantuk setelah makan dgn banyak"

 

Post a Comment

Terima kasih atas komentarnya ^_^

<< Home