Monday, December 21, 2009

Jangkaan Keputusan PMR 2009 : SIS & SERATA akan kekalkan kecemerlangan!




1. Sekolah Izzuddin Shah dan Taayah akan teruskan tradisi kecemerlangan dalam peperiksaan PMR 2009.

2. Inilah bacaan awal semua guru-guru, staf sokongan, ibu bapa, pelajar-pelajar dan seluruh bekas pelajar kedua-dua sekolah warisan negeri ini.

3. Mengikut kenyataan Ketua Pengarah Pelajaran, Datuk Alimuddin Mohd Dom,, keputusan PMR 2009 akan diumumkan pada 24 Disember pada hari Khamis ini.

4. Pihak sekretariat Badan Bertindak Pertahankan SIS dan SERATA (TAHAN) sedang berkira-kira untuk hadir ke sekolah pada jam 10.00 pagi hari Khamis ini untuk melihat sendiri kejayaan anak didik sekolah yang dikaitkan dengan pemindahan pengurusan pentadbiran baru-baru ini.

5. TAHAN juga dalam perancangan untuk membuat satu sidang media ringkas pada hari tersebut untuk memberitahu kepada dunia bahawa walaupun berada di bawah pentadbiran Negeri Perak, ianya bukanlah penghalang kepada pelajar kedua-dua sekolah ini mencapai kejayaan yang cemerlang.

6. Dijangkakan pada tahun ini, bilangan pelajar yang mendapat semua A dalam peperiksaan PMR 2009 di kedua-dua sekolah ini akan meningkat tinggi berbanding tahun-tahun sebelum ini.

7. Justeru, TAHAN mengajak seluruh bekas-bekas pelajar untuk turun ke SIS dan SERATA pada hari Khamis ini, 24 Disember 2009 sebagai satu usaha untuk mengiktiraf kejayaan pentadbiran sekolah di bawah Kerajaan Negeri Perak.

8. Jumpa di SIS dan SERATA hari Khamis ini ya!


Mohd Hakim Mohd Nor
Setiausaha
Badan Bertindak Pertahankan SIS dan SERATA (TAHAN)

Labels:

 0 Comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komentarnya ^_^

<< Home